Programy do lepszej obsługi biura
Rozwiązania dla Twojego biznesu, które przeznaczone są dla lepszego zarządzania Twoją firmą
Rozwiązania dla Twojego biznesu, które przeznaczone są dla lepszego zarządzania Twoją firmą
Poznaj programy, które w prosty, intuicyjny i przejrzysty sposób pomogą Twojej firmie usprawnić wszystkie działania dotyczace zarządzania nią, w zależności od tego co wymaga specyfikacja przedsiębiorstwa. Poniżej przedstawiamy cztery z nich: Subiekt 123, vendero, zarezerwuj.pl oraz Portalu Biura.
Oprogramowanie przeznaczone dla fakturowania online i nie tylko.
W prosty sposób wystawisz wszystkie faktury i paragony. Aplikacja Subiekt 123 przechowuje wszystkie dane dane dotyczące świadczonych usług i towarów, którymi dysponujesz. Wszystkie dane klientów Subiekt 123 przechowa dla Ciebie. Dodatkowe połączenie z bazą GUS pozwoli na szybkie odnalezienie danych firm, z którymi współpracujesz. Program daje możliwości tworzenia różnorodnych zestawień i zachowania ich w formie PDF i CSV. W prosty i szybki sposób wygenerujesz Jednolity Plik Kontrolny dla ewidencji sprzedaży i zakupów (JPK_VAT) oraz faktur VAT (JPK_FA). Subiekt 123 pozwala użytkownikami również na integrację z wieloma drukarkami fiskalnymi. Wersja BETA modułu Magazyn umożliwia wygodną i kompleksową obsługę magazynu w Twojej firmie. Ciągła kontrola stanów magazynowych, szybkie wystawianie dokumentów przyjęć oraz wydań zewnętrznych i nie tylko. Bądż zawsze na bieżąco z aktualnościami prawnymi i wypróbuj Subiekt 123 już teraz.
System rezerwacji, dzięki któremu Twoi klienci szybko i łatwo dokonają rezerwacji w dogodnym dla nich terminie, zapłacą online i otrzymają powiadomienie SMS-em, a Ty będziesz mieć wszystkie rezerwacje w przejrzystym kalendarzu. Program idealny dla m.in. dla salonów fryzjerskich, gabinetów lekarskich, warsztatów samochodowych, wypożyczalni, restauracji i hoteli i wielu innych firm z przeróżnych branż, które oferują możliwości rezerwacji.
Rezerwacje i rejestracje jeszcze nigdy nie były tak proste dla Ciebie i Twoich Klientów. Dzięki programowi zarezewuj.pl zyskujesz zaawansowaną funkcjonalność m.in. terminarz rezerwacji, powiadomienia, płatności online i mozliwość tworzenia raportów. System oferuje trzy rodzaje rezerwacji. Pierwszym z nich jest możliwość rezerwaji na miejscu – zarządzaj wszyskim na swoim komputerze dodając rezerwacje zgłoszone telefoniczie, internetowo lub osobiście. Drugi rodzaj: strona www – dzięki widżetowi na Twojej stronie internetowej każdy z Klientów będzie miał dostępną opcję rezerwacji online, a Ty w tym samym czasie będziesz mieć ją w swoim terminarzu. Ostatnim rodzajem jest opcja na smartfony – rezerwacja na Twoich mobilnych stronach pozwoli klientom dokonywać rezerwacji szybko i wygodnie, z dowolnego miejsca, a Ty możesz nimi zarządzać przez cały czas.
Kompleksowy system: sklep internetowy do Subiekta lub witryna z ofertą bądź serwis www.
Wygodna sprzedaż dla skepów internetowych towarów z Subiekta GT oraz nexo. Zamówienia trafiają prosto do Subiekta, a panel administracyjny zapewnia pełną kontrolę nad zawartością oraz wyglądem serwisu. Witryna z pełną ofertą sprzedażową, z podziałem na kategorie. Dane o towarach importowane są bezpośrednio z Subiekta. Istnieje możliwość również umieszczenia danych kontaktowych bądź informacji o firmie. Vendero zapewnia również firmowy serwis WWW. Jest to serwis, w którym można zamieszczać najważniejsze informacje o firmie, ogólny opis oferty (bez prezentowania produktów), aktualności, dane kontaktowe itp. Już teraz przekonaj się, jak łatwo można nim zarządzać.
Świetnie spradzo się dla firm, które potrzebują opcji przesyłania do biura zdjęć i skanów dokumentów oraz raportów, które beą udostępniane przez biuro rachunkowe w prosty i szybki sposób.
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa, będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. Jest ona w pełni zintegrowana ze znanymi programami księgowymi, które są wykorzystywane w biurach rachunkowych – Rewizorem i Rachmistrzem GT oraz nexo. Aplikacja oferuje dwie usługi: Dokumenty oraz Raporty. Obie gwarantują szereg praktycznych funkcji, zarówno dla biur, jak i ich klientów i mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie. Widoczne korzyści sa zaróno dla biura rachunkowego jak i Klienta.
lub zadzwoń / napisz bezpośrednio:
(71) 70-73-218 / 696-522-333 / info@nowalu.pl