InsERT NEXO
Najlepsze systemy dla firm do obsługi sprzedaży i magazynów, księgowości, CRM, kadr i płac w małych i średnich firmach, a także wspierające sprzedaż internetową i pracę wszystkich biur rachunkowych.
Najlepsze systemy dla firm do obsługi sprzedaży i magazynów, księgowości, CRM, kadr i płac w małych i średnich firmach, a także wspierające sprzedaż internetową i pracę wszystkich biur rachunkowych.
Systemy Insert dla firm serii Nexo to nowoczesne narzędzie do prowadzenia i wspierania Twojego biznesu. Bogata funkcjonalność zapewnia wygodę oraz efektywność pracy na każdym obszarze działalności. Intuicyjny i przejrzysty interfejs zapewnia prostą obsługę, a także pracę z kilkoma programami linii nexo jednocześnie. Oprogramowanie Insert Nexo umożliwia pracę zdalną i oddziałową w ramach podstawowej licencji. Zapraszamy do zapoznania się z systemami Insert Nexo, kóre przeznaczone są dla firm potrzebujących standardowych funkcjonalności oraz serii Insert Nexo Pro dla tyc, którzy poszukują indywidualnych rozwiązań.
Technologicznie zaawansowany i intuicyjny interfejs zapewniający nowoczesność w prowadzeniu spraw firmowych.
Systemy oprogramowania Insert oferują bezproblemową i szybką wymiana danych pomiędzy programami linii Nexo.
Rozbudowana funkcjonalność, dzięki której możesz obsługiwać każdy obszar swojej działalności i mieć wszystko pod kontrolą.
Oprogramowanie przeznaczone do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów, a także ewidencji podatku zryczałtowanego.
System obsługi uproszczonej księgowości, który jest przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów bądź rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Wielka funkcjonalność oraz prosta i intuicyjna obsługa to atuty, sprawiające, że ewidencja księgowa z oprogramowaniem Rachmistrz nexo przebiega szybko i sprawnie.
Rachmistrz nexo posiada wiele funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (m.in. ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, rozliczanie rozrachunkówi wiele innych). Zaletą systemu jest również m.in. automatyczna dekretacja dokumentów czy elastyczna obsługa finansów i rozrachunków.
W tym obsługa RODO:
Oprogramowanie przeznaczone do obslugi uproszczonej księgowości, dedykowany dla firm, które rozliczają się w formie księgi przychodów i rozchodów bądź ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Sprawdzi się zarówno wśród przedsiębiorców samodzielnie dokumentujących swoją działalność, jak i we wszystkich biurach rachunkowych.
Rachmistrz nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rachmistrza nexo. Zapewnia dużo większą elastyczność, ponieważ oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu pozwala m.in. tworzyć własne raporty i wydruki, na własny i indywidualny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów według różnorodnych cech z wykorzystaniem tzw. pól własnych, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów. System umożliia również realizacje indywidualnych rozwiązań poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rachmistrza nexo.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
Oprogramowanie wspomagające prowadzenie pełnej księgowości
Łatwa, wygodna i szybka obsługa, dzięki zastosowanej technologii interfejsu. Rewizor Nexo wspiera wszystkie procesy księgowe od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe oraz operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków.
W tym bsługa RODO:
Nowoczesne oprogramowanie do prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich przedsiębiorstwac. Świetnie sprawdza się również w biurach rachunkowych.
Rewizor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rewizora nexo, dla tych, którzy potrzebują elastycznego i otwartego systemu finansowo-księgowego. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego programu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań. Pozwala m.in. wykorzystywać wielopoziomowe konta kartotekowe, tworzyć własne raporty i wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów wg różnorodnych cech wykorzystując tzw. pola własne, bądź też rozliczać rozrachunki ratalnie czy ewidencjonować je według własnych typów. Poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rewizora została umożliwiona realizacja indywidualnych rozwiązań, które są dostosowane do specyfiki danej firmy.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
Biuro nexo to program, który został stworzony z myślą o biurach rachunkowych i doradcach podatkowych używających w codziennej pracy programów z linii InsERT nexo.
Biuro nexo wspiera biura rachunkowe w trzech głównych obszarach pracy:
Biuro nexo jest integralnym składnikiem systemu InsERT nexo. Pracuje na tej samej bazie z innymi programami obsługującymi biuro rachunkowe. Dzięki takiemu rozwiązaniu i architekturze zapewniony jest dostęp do wszystkich mechanizmów platformowych, tj.: pola własne, flagi, InsMAIL, zestawienia, wydruki, Sfera, biblioteka dokumentów i wiele innych.
Bogaty funkcjonalnie system kadrowo-płacowy wspomagający procesy w ,ałych i średnich firmach.
Intuicyjny i prosty interfejs oraz automatyzacja wielu czynności, które znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji. Gratyfikant nexo zawiera wszystkie funkcje, które są niezbędne w dziale kadr i płac – począwszy od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, przez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, aż po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym, ZUS i PPK, a także wystawianie zróżnicowanych dokumentów kadrowo-płacowych.
W tym obsługa RODO:
Rozszerzona wersja systemu kadrowo-płacowego, która umożliwia dodawanie własnych rozwiązań, wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach i we wszystkich biurach rachunkowych. Pełna automatyzacja procesów jest możliwa dzięki intuicyjnemu interfejsowi, co znacznie przyśpiesza pracę i daje dużą elastyczność i możliwości konfiguracji.
Oprogramowanie Gratyfikant nexo PRO posiada wszystkie funkcje niezbędne w sektorze kadr i płac, od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, poprzez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym, ZUS i PPK oraz wystawianie zróżnicowanych dokumentów kadrowo-płacowych. WersjaGratyfikat nexo PRO zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, m.in. pozwala na rozbudowaną obsługę umów cywilnoprawnych (składniki płacowe, dział, stanowisko, absencje i inne), zaawansowane definiowanie wartości składników płacowych, tworzenie własnych raportów i wydruków, specyficzne opisywanie danych z wykorzystaniem tzw. pól własnych. Poprzez tzw. punkty rozszerzeń oraz Sferę dla Gratyfikanta istnieje możliwość dodawania indywidualnych rozwiązań dostosowanych do specyfiki danej firmy.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
Subiekt nexo – program do kompleksowej obsługi sprzedaży i magazynów w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Prosty i intuicyjny interfejs ułatwia oraz przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
Obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) oraz sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Zawiera rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych bądź tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną i rozbudowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.
Subiekt to od wielu lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo to kolejna wersja tego popularnego programu. Został zaprojektowany z uwzględnieniem szczególnej dbałości o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.
W tym obsługa RODO:
Subiekt nexo Pro- program do kompleksowej obsługi sprzedaży i magazynów w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania użytkownika.
System pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Pozwala na zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne oraz dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.
Subiekt nexo PRO charakteryzuje się zwiększoną otwartością i elastycznością. Pozwala on np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, w tym własne raporty i wzorce wydruku.
Dodatkowe funckje dostępne w wersji PRO:
Gestor Nexo to program do kompleksoo wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami i zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, dzięki czemu zapewnia większą wydajność oraz efektywność pracy.
System Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie oraz negocjowanie ofert i prowadzenie korespondencji mailowej bądź zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa także w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw oraz wszystkich reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki niemu można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.
W tym obsługa RODO:
Gestor Nexo Pro to rozszerzona wersja systemu zarządzania relacjami z klientami, wzbogacona o wiele dodatkowych rozwiązań. Zawiera dodatkowo wiele rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb przedsiębiorstwa (tworzenie rozszerzeń oraz dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Oprogramowanie umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie oraz negocjowanie ofert, a także prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa także w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe). Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw oraz wszystkich reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki niemu można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty. Kolejny moduł Umowy z klientami pozwala gromadzić oraz przechowywać w jednym miejscu umowy zarówno ze swoimi klientami, jak i te dotyczące firmy (takie jak prąd, gaz, różnego rodzaju przeglądy). W ramach umów jest możliwość planowania automatycznego, cyklicznego wystawiane dokumentów oraz dodawania przypomnień w formie akcji automatycznych (np. o kończącej się umowie).
Gestor nexo PRO jest bardzo ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów oraz asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Dodatkowa funksjonalność dostępna w wersji PRO:
lub zadzwoń / napisz bezpośrednio:
(71) 70-73-218 / 696-522-333 / info@nowalu.pl