InsERT NEXO

Najlepsze systemy dla firm do obsługi sprzedaży i magazynów, księgowości, CRM, kadr i płac w małych i średnich firmach, a także wspierające sprzedaż internetową i pracę wszystkich biur rachunkowych.

InsERT NEXO

Systemy Insert dla firm serii Nexo to nowoczesne narzędzie do prowadzenia i wspierania Twojego biznesu. Bogata funkcjonalność zapewnia wygodę oraz efektywność pracy na każdym obszarze działalności. Intuicyjny i przejrzysty interfejs zapewnia prostą obsługę, a także pracę z kilkoma programami linii nexo jednocześnie. Oprogramowanie Insert Nexo umożliwia pracę zdalną i oddziałową w ramach podstawowej licencji. Zapraszamy do zapoznania się z systemami Insert Nexo, kóre przeznaczone są dla firm potrzebujących standardowych funkcjonalności oraz serii Insert Nexo Pro dla tyc, którzy poszukują indywidualnych rozwiązań.

InsERT Nexo najlepsze oprograowanie dla firm

Księgowość i finanse

Rachmistrz Nexo

Przeznaczenie

Oprogramowanie przeznaczone do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów, a także ewidencji podatku zryczałtowanego.

Kupując, zyskujesz

System obsługi uproszczonej księgowości, który jest przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów bądź rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Wielka funkcjonalność oraz prosta i intuicyjna obsługa to atuty, sprawiające, że ewidencja księgowa z oprogramowaniem Rachmistrz nexo przebiega szybko i sprawnie.

Rachmistrz nexo posiada wiele funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (m.in. ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, rozliczanie rozrachunkówi wiele innych). Zaletą systemu jest również m.in. automatyczna dekretacja dokumentów czy elastyczna obsługa finansów i rozrachunków.

 

  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne i swobodne przejście pomiędzy różnymi formami księgowości);
  • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_V7 i wcześniejszych plików JPK_VAT;
  • ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych oraz prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), w tym ewidencja wyposażenia i remanentów;
  • podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych, a także umów o pracę;
  • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: począwszy od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), aż do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami, w tym darowizny związanej z walką z COVID-19;
  • na potrzeby podatku zryczałtowanego obsługa nowej 15-procentowej stawki, która obowiązuje od 1 stycznia 2021;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
  • obsługa dowodów wewnętrznych – dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
  • obsługa operacji kasowych, gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line);
  • księgowy ślad rewizyjny, co oznacza możliwość analizowania działań użytkowników w głównych ewidencjach księgowych przez uprawnione osoby;
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, naliczanie różnic kursowych, integracja z zapisami księgowymi KPiR oraz z zapisami VAT;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników;
  • rozliczanie podatku VAT plikiem JPK_V7, obowiązującym od października 2020;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) i możliwość eksportu do programu Płatnik;
  • automatyczna dekretacja do KPiR lub EP, również rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
  • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej lub sieciowej;
  • szerokie wsparcie w generowaniu pliku JPK_V7 i jego obowiązkowej wysyłki do Ministerstwa Finansów;
  • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na wszystkic informatycznych nośnikach danych;
  • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, tam gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
  • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, Białej listy podatników, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
  • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF) – limit 1000 załączników.

 

W tym obsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja).
Dowiedz się więcej

Rachmistrz Nexo Pro

Przeznaczenie

Oprogramowanie przeznaczone do obslugi uproszczonej księgowości, dedykowany dla firm, które rozliczają się w formie księgi przychodów i rozchodów bądź ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Sprawdzi się zarówno wśród przedsiębiorców samodzielnie dokumentujących swoją działalność, jak i we wszystkich biurach rachunkowych.

Kupując, zyskujesz

Rachmistrz nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rachmistrza nexo. Zapewnia dużo większą elastyczność, ponieważ oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu pozwala m.in. tworzyć własne raporty i wydruki, na własny i indywidualny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów według różnorodnych cech z wykorzystaniem tzw. pól własnych, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów. System umożliia również realizacje indywidualnych rozwiązań poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rachmistrza nexo.

  • prowadzenie księgi przychodów oraz rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości);
  • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_V7 i wcześniejszych plików JPK_VAT;
  • ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencji wyposażenia i remanentów;
  • podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych i umów o pracę;
  • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł, do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami, w tym darowizny związanej z walką z COVID-19;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
  • obsługa dowodów wewnętrznych – dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
  • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online);
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, naliczanie różnic kursowych, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik;
  • automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
  • integracja z systemami sprzedaży Subiekt nexo i Subiekt 123;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
  • szerokie wsparcie w generowaniu pliku JPK_V7 i jego obowiązkowej wysyłki do Ministerstwa Finansów;
  • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych;
  • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
  • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, Białej listy podatników, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
  • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS.

 

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Rachmistrza nexo – możliwość tworzenia własnych, indywidualnych rozwiązań;
  • definiowalne transakcje VAT;
  • definiowanie własnych typów amortyzacji;
  • sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • definiowalne rodzaje rozrachunków;
  • możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
  • ewidencja sesji rozliczeniowych tworzonych automatycznie podczas dokonywania rozliczeń;
  • rozliczenia wielowalutowe (możliwość zaewidencjonowania np. faktury w euro rozliczanej częściowo w złotówkach, częściowo w dolarach lub w innej walucie);
  • kompensaty wielowalutowe; 
  • rozbudowane schematy dekretacji, których wykonanie można warunkować od dowolnej cechy dokumentu źródłowego;  
  • ewidencjonowanie zapisów w KPiR oraz EP uwzględniające korekty uzyskania przychodów wynikających z odliczeń przypadających w całości na wspólnika;
  • pola i słowniki własne do opisywania obiektów w programie umożliwiające dokonanie analizy wg własnych kryteriów, a także do wykorzystania w warunkowych schematach dekretacji;
  • definiowanie własnych raportów i wydruków z możliwością ich eksportu do innych programów InsERT nexo;
  • punkty rozszerzeń – możliwość rozszerzenia logiki biznesowej o własne algorytmy (np. wyliczenie wartości konkretnego pola na deklaracji);
  • pełny ślad rewizyjny – możliwość analizowania działań użytkowników w systemie przez uprawnione osoby.
 
Dowiedz się więcej

Rewizor Nexo

Przeznaczenie

Oprogramowanie wspomagające prowadzenie pełnej księgowości

Kupując, zyskujesz

Łatwa, wygodna i szybka obsługa, dzięki zastosowanej technologii interfejsu. Rewizor Nexo wspiera wszystkie procesy księgowe od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe oraz operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. 

 

  • płynna i szybka zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
  • obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie oraz zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. miesiąca”;
  • elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
  • rozbudowana dekretacja (podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania), różne stany dokumentu (w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany), zaawansowana kontrola kręgu kosztów;
  •  ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_V7 i wcześniejszych plików JPK_VAT;
  • ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych oraz prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
  • rozbudowana sprawozdawczość finansowa – dostosowanie sprawozdań do własnych potrzeb;
  • podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
  • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika do odliczeń, a także obniżek podatku związanych z różnymi ulgami, w tym darowizny przekazanej na rzecz walki z COVID-19;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
  • obsługa dowodów wewnętrznych – dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
  • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online);
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta;
  • rozliczanie podatku VAT plikiem rozliczeniowym JPK_V7;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik;
  • automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
  • integracja z systemami sprzedaży Subiekt nexo i Subiekt 123;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
  • obsługa pliku JPK_V7 wraz z deklaracją i ich wysyłka do Ministerstwa Finansów;
  • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych;
  • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
  • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, Białej listy podatników, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
  • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF) – limit 1000 załączników.

W tym bsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja).
Dowiedz się więcej

Rewizor Nexo Pro

Przeznaczenie

Nowoczesne oprogramowanie do prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich przedsiębiorstwac. Świetnie sprawdza się również w biurach rachunkowych.

Kupując, zyskujesz

Rewizor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rewizora nexo, dla tych, którzy potrzebują elastycznego i otwartego systemu finansowo-księgowego. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego programu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań. Pozwala m.in. wykorzystywać wielopoziomowe konta kartotekowe, tworzyć własne raporty i wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów wg różnorodnych cech wykorzystując tzw. pola własne, bądź też rozliczać rozrachunki ratalnie czy ewidencjonować je według własnych typów. Poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rewizora została umożliwiona realizacja indywidualnych rozwiązań, które są dostosowane do specyfiki danej firmy. 

 

  • płynna i szybka zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
  • obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie oraz zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. miesiąca”;
  • elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
  • rozbudowana dekretacja: podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania, różne stany dokumentu: w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany; zaawansowana kontrola kręgu kosztów;
  • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT;
  • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
  • podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
  • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł, do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
  • obsługa dowodów wewnętrznych – dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
  • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online);
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta oraz z zapisami VAT;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych)  oraz podatek VAT;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik;
  • automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
  • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
  • obsługa plików JPK_VAT (informacji o prowadzonej ewidencji VAT) oraz ich obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów;
  • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK, w tym  dostarczanie ich za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych na potrzeby kontroli skarbowej;
  • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
  • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, bazy VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
  • komunikacja z klientami, pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS.

 Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Rewizora – możliwość dodawania własnych rozwiązań;
  • tworzenie wielopoziomowych kont kartotekowych w planie kont;
  • tworzenie kartotek księgowych filtrowanych po polach własnych;
  • definiowalne transakcje VAT;
  • definiowanie własnych typów amortyzacji;
  • obsługa magazynu walut – ewidencja i rozliczanie ruchu środków pieniężnych na kontach rachunków walutowych;
  • sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • możliwość rozliczania rozrachunków za pomocą rat, własne rodzaje rozrachunków;
  • ewidencja sesji rozliczeniowych (zbioru rozliczeń) tworzonych automatycznie podczas dokonywania rozliczeń;
  • rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
  • kompensaty wielowalutowe;
  • rozbudowane schematy dekretacji, których wykonanie można warunkować od dowolnej cechy dokumentu źródłowego; 
  • pola i słowniki własne do opisywania obiektów w programie umożliwiające dokonanie analizy wg własnych kryteriów i do wykorzystania w warunkowych schematach dekretacji;
  • definiowanie własnych raportów i wydruków z możliwością ich eksportu do innych programów InsERT nexo;
  • punkty rozszerzeń – możliwość rozszerzenia logiki biznesowej o własne algorytmy (np. wyliczenie wartości konkretnego pola na deklaracji).
Dowiedz się więcej

Biuro Nexo

Przeznaczenie

Biuro nexo to program, który został stworzony z myślą o biurach rachunkowych i doradcach podatkowych używających w codziennej pracy programów z linii InsERT nexo.

Kupując, zyskujesz

Biuro nexo wspiera biura rachunkowe w trzech głównych obszarach pracy:

  • wspomaga typowe czynności, które są wykonywane w każdym biurze, jak np. rozliczanie klientów bądź śledzenie stanu zaawansowania prac w comiesięcznej obsłudze klientów;
  • automatyzuje pracę na wielu podmiotach systemu InsERT nexo;
  • ułatwia i usprawnia komunikację z klientami biura poprzez dedykowany portal.

Biuro nexo jest integralnym składnikiem systemu InsERT nexo. Pracuje na tej samej bazie z innymi programami obsługującymi biuro rachunkowe. Dzięki takiemu rozwiązaniu i architekturze zapewniony jest dostęp do wszystkich mechanizmów platformowych, tj.: pola własne, flagi, InsMAIL, zestawienia, wydruki, Sfera, biblioteka dokumentów i wiele innych.

  • e-Sprawozdawczość JPK_VAT – operacja e-Sprawozdawczość JPK_VAT, która wchodzi w skład operacji zbiorczych, pozwala generować oraz wysyłać do Ministerstwo Finansów podpisany plik kontrolny z ewidencją VAT z danego miesiąca. Możliwe jest generowanie plików na podstawie ewidencji VAT, a także scalenie zaimportowanych plików wewnętrznych. System pozwala też na eksport plików XML, wysyłkę, odbiór UPO, korektę. Ustalając parametry tych operacji należy podać ścieżkę eksportu pliku XML, wybrać bramkę (produkcyjną lub testową) i wskazać certyfikat. Można również wybrać działanie cykliczne dla danego miesiąca.
  • Klienci, cenniki – kartoteka klientów Biura nexo została zintegrowana z kartoteką klientów InsERT nexo. Klientom można przypisywać rozbudowane cenniki, na podstawie których system dokonuje wyceny pracy biura rachunkowego. Rozliczanie pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami wspierają odpowiednie raporty, a w przypadku posiadania programu Subiekt nexo także automatyczna funkcja generowania faktur dla klientów.
  • Rejestr usług księgowych – pozwala odnotowywać zdarzenia, które dzieją się poza systemem InsERT nexo, a które biuro chce ująć w rozliczeniu za obsługę. Przykładem mogą być konsultacje prawne, załatwianie spraw w urzędach w imieniu klienta i wiele innych.
  • Warunki umowy – elastyczny mechanizm pozwalający zanotować najważniejsze ustalenia poczynione pomiędzy biurem rachunkowym a klientem, w sposób aby zawsze były „pod ręką”.
  • Działania cykliczne – struktury złożone z różnych typów danych (tak/nie, liczba całkowita, liczba rzeczywista, tekst, data, słownik, flaga), których zadaniem jest ułatwienie śledzenia zadań wykonywanych cyklicznie dla każdego klienta, takich jak: wprowadzanie dokumentów, sporządzanie deklaracji i sprawozdań finansowych, rozliczanie pojazdów, naliczanie wynagrodzeń, wysyłanie dokumentów, przekazywanie informacji i wiele innych.
  • Wzorce klientów biura – wzorce baz danych mogą być wykorzystywane przy tworzeniu nowych klientów. Można w nich zdefiniować obiekty sprofilowane pod klientów z określonej branży, np.: schematy importu, pieczęcie księgowe. Dzięki nim możliwe jest szybkie tworzenie skonfigurowanych podmiotów dla nowych klientów.
  • Operacje zbiorcze – mechanizm pozwalający szybko wykonywać operacje na wielu podmiotach systemu InsERT nexo. Dzięki niemu można sprawnie wykonać typowe czynności księgowe, jak naliczanie i wysyłka deklaracji, drukowanie ksiąg czy ewidencji VAT lub zakładanie nowych okresów obrachunkowych. Automatyzuje on też wiele operacji administracyjnych, jak np. zarządzanie personelem, archiwizacja, dearchiwizacja czy konwersja podmiotów do nowych wersji.
    Program może współpracować z bazami danych podmiotów w dwóch trybach. Tryb restrykcyjny wymaga zgodności kont i haseł pomiędzy bazą Biura nexo a bazą podmiotu. Tryb bez kontroli jest przeznaczony dla klientów, którzy chcą łatwo wykonywać operacje bez większej dbałości o kwestie bezpieczeństwa.
  • Współpraca z Portalem Biura
Dowiedz się więcej

Kadry i płace

Gratyfikat Nexo

Przeznaczenie

Bogaty funkcjonalnie system kadrowo-płacowy wspomagający procesy w ,ałych i średnich firmach.

Kupując, zyskujesz

Intuicyjny i prosty interfejs oraz automatyzacja wielu czynności, które znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji. Gratyfikant nexo zawiera wszystkie funkcje, które są niezbędne w dziale kadr i płac – począwszy od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, przez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, aż po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym, ZUS i PPK, a także wystawianie zróżnicowanych dokumentów kadrowo-płacowych.

  • strona główna programu zbierająca najważniejsze informacje o bieżącym stanie rozliczeń kadrowo-płacowych w firmie;
  • wbudowany mechanizm przypomnień kadrowych – np. po rozwiązaniu umowy program przypomni o konieczności wystawienia świadectwa pracy, informacji PIT-11 oraz o wyrejestrowaniu z ubezpieczeń;
  • prosty, intuicyjny oraz jednocześnie dający wiele możliwości system planowania i realizacji wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców:
    – składniki płacowe kwotowe, definiowalne, z rozbudowanymi możliwościami parametryzacji;
    – określanie wartości składników globalnie, dla działów lub poszczególnych pracowników;
    – łatwe wprowadzanie zmian w systemie wynagrodzeń za pomocą operacji zbiorczych;
    – rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, potrąceń komorniczych;
    – automatyzacja naliczania  wynagrodzeń – przypomnienia, rozbudowany i intuicyjny kreator;
    – analizator wypłaty – szczegółowy opis obliczeń poszczególnych wartości wypłaty;
    – duże możliwości konfiguracji wydruków list płac; 
  • rozbudowana ewidencja osobowa z przejrzyście pogrupowanymi danymi umożliwiająca gromadzenie wszelkich informacji niezbędnych do wygodnej obsługi pracowników;
  • umowy o pracę i cywilnoprawne wraz z aneksami;
  • bogaty zestaw wbudowanych wydruków kadrowych (umowy, aneksy, świadectwo, zaświadczenia, oświadczenia, skierowania i inne); możliwość tworzenia własnych wzorców;
  • planowanie czasu pracy, obsługa wielu systemów rozliczania czasu pracy, dowolne okresy rozliczeniowe;
  • ewidencja czasu pracy:
    – godziny przepracowane, nadgodziny dzienne i średniotygodniowe, godziny nocne;
    – urlopy, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności;
    – ekwiwalenty za urlop; 
  • akordy, prowizje i potrącenia komornicze;
  • obsługa delegacji krajowych i zagranicznych;
  • naliczanie, drukowanie i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych (PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-12, PIT-40);
  • generowanie deklaracji zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych ZUS – współpraca z programem Płatnik;
  • generowanie raportów zgłoszeniowych i z wpłatami do PPK;
  • bankowość elektroniczna;
  • Portal pracownika – nowoczesny kanał komunikacji z pracownikiem, który za pomocą przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca może mieć wgląd do swoich danych;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF) – limit 1000 załączników.

W tym obsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja).
Dowiedz się więcej

Gratyfikat Nexo Pro

Przeznaczenie

Rozszerzona wersja systemu kadrowo-płacowego, która umożliwia dodawanie własnych rozwiązań, wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach i we wszystkich  biurach rachunkowych. Pełna automatyzacja procesów jest możliwa dzięki intuicyjnemu interfejsowi, co znacznie przyśpiesza pracę i daje dużą elastyczność i możliwości konfiguracji.

Kupując, zyskujesz

Oprogramowanie Gratyfikant nexo PRO posiada wszystkie funkcje niezbędne w sektorze kadr i płac, od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, poprzez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym, ZUS i PPK oraz wystawianie zróżnicowanych dokumentów kadrowo-płacowych. WersjaGratyfikat nexo PRO zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, m.in. pozwala na rozbudowaną obsługę umów cywilnoprawnych (składniki płacowe, dział, stanowisko, absencje i inne), zaawansowane definiowanie wartości składników płacowych, tworzenie własnych raportów i wydruków, specyficzne opisywanie danych z wykorzystaniem tzw. pól własnych. Poprzez tzw. punkty rozszerzeń oraz Sferę dla Gratyfikanta istnieje możliwość dodawania indywidualnych rozwiązań dostosowanych do specyfiki danej firmy.

  • strona główna programu zbierająca najważniejsze informacje o bieżącym stanie rozliczeń kadrowo-płacowych w firmie;
  • wbudowany mechanizm przypomnień kadrowych – np. po rozwiązaniu umowy program przypomni o konieczności wystawienia świadectwa pracy, informacji PIT-11 oraz o wyrejestrowaniu z ubezpieczeń;
  • prosty, intuicyjny oraz jednocześnie dający wiele możliwości system planowania i realizacji wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców:
    – składniki płacowe kwotowe, definiowalne, z rozbudowanymi możliwościami parametryzacji;
    – określanie wartości składników globalnie, dla działów lub poszczególnych pracowników;
    – łatwe wprowadzanie zmian w systemie wynagrodzeń za pomocą operacji zbiorczych;
    – rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, potrąceń komorniczych;
    – automatyzacja naliczania  wynagrodzeń – przypomnienia, rozbudowany i intuicyjny kreator;
    – analizator wypłaty – szczegółowy opis obliczeń poszczególnych wartości wypłaty;
    – duże możliwości konfiguracji wydruków list płac; 
  • rozbudowana ewidencja osobowa z przejrzyście pogrupowanymi danymi umożliwiająca gromadzenie wszelkich informacji niezbędnych do wygodnej obsługi pracowników;
  • umowy o pracę i cywilnoprawne wraz z aneksami;
  • bogaty zestaw wbudowanych wydruków kadrowych (umowy, aneksy, świadectwo, zaświadczenia, oświadczenia, skierowania i inne); możliwość tworzenia własnych wzorców;
  • planowanie czasu pracy, obsługa wielu systemów rozliczania czasu pracy, dowolne okresy rozliczeniowe;
  • ewidencja czasu pracy:
    – godziny przepracowane, nadgodziny dzienne i średniotygodniowe, godziny nocne;
    – urlopy, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności;
    – ekwiwalenty za urlop; 
  • akordy, prowizje i potrącenia komornicze;
  • obsługa delegacji krajowych i zagranicznych;
  • naliczanie, drukowanie i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych (PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-12, PIT-40);
  • generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS – współpraca z programem Płatnik;
  • generowanie raportów zgłoszeniowych i z wpłatami do PPK;
  • bankowość elektroniczna;
  • Portal pracownika – nowoczesny kanał komunikacji z własnymi pracownikami, którzy za pomocą przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca mogą mieć wgląd do swoich danych.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Gratyfikanta – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
  • tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne składniki płacowe, tzw. pluginy);
  • pola i słowniki własne do opisywania obiektów w programie umożliwiające dokonanie analizy według własnych kryteriów;
  • definiowanie własnych raportów i wydruków z możliwością ich eksportu do innych programów InsERT nexo;
  • flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. umów o pracę);
  • dedykowane widoki w modułach;
  • definiowanie własnych ról użytkowników;
  • rozszerzone możliwości umów cywilnoprawnych: prowadzenie kalendarza, ewidencja czasu pracy – godziny przepracowane, ewidencjonowanie różnego rodzaju absencji, dostęp do ewidencji naliczeń i potrąceń, dowolne składniki płacowe;
  • rozszerzone możliwości składników definiowalnych – odwoływanie się do wartości z innych wypłat/rachunków z bieżącego miesiąca oraz wypłat/rachunków z poprzednich miesięcy;
  • wielopoziomowa struktura organizacyjna.
Dowiedz się więcej

Sprzedaż

Subiekt Nexo

Przeznaczenie

Subiekt nexo – program do kompleksowej obsługi sprzedaży i magazynów w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Prosty i intuicyjny interfejs ułatwia oraz przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.

Kupując, zyskujesz

Obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) oraz sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Zawiera rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych bądź tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną i rozbudowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.

Subiekt to od wielu lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo to kolejna wersja tego popularnego programu. Został zaprojektowany z uwzględnieniem szczególnej dbałości  o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.

    • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych oraz magazynowych;
    • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
    • rozbudowany system zamówień – co oznacza, że każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, a także wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
    • kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
    • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
    • prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
    • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
    • kompleksowa i pełna obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
    • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
    • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe,  wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
    • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
    • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece oraz  urządzeniach zewnętrznych;
    • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo;
    • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF) – limit 1000 załączników.

    W tym obsługa RODO:

    • cele i zgody na przetwarzanie danych;
    • obowiązki informacyjne;
    • ochrona danych;
    • prawo do zapomnienia (anonimizacja)
Dowiedz się więcej

Subiekt Nexo Pro

Przeznaczenie

Subiekt nexo Pro- program do kompleksowej obsługi sprzedaży i magazynów w małych i średnich firmach.  Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania użytkownika.

Kupując, zyskujesz

System pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Pozwala na zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne oraz dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.

Subiekt nexo PRO charakteryzuje się zwiększoną otwartością i elastycznością. Pozwala on np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, w tym własne raporty i wzorce wydruku.

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych oraz magazynowych;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma;  faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny oraz maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO.

Dodatkowe funckje dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
  • zaawansowane pola własne do obiektów systemu;
  • definiowanie własnych raportów oraz wydruków;
  • brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych;
  • role użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie uprawnień;
  • profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów;
  • definiowanie dedykowanych widoków dla użytkowników;
  • możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
  • pełny ślad rewizyjny – szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach oraz w kartotece klientów;
  • wydruki niefiskalne – możliwość użycia drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowanie na niej dowolnych dokumentów; 
  • szybkie płatności – generowanie linku, po kliknięciu którego klient może opłacić dokument;
  • raport wspomagający rozliczenie podatku od sprzedaży detalicznej;
  • obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
  • kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji;
  • kojarzenie dokumentów – możliwość ręcznego wiązania ze sobą dowolnych dokumentów;
  • precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku;
  • obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
  • możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo i przypisywać wyłącznie dla wskazanych klientów);
  • zestawy cenowe w cennikach, które pozwalają na odmienne wyliczanie cen w cenniku dla zbiorów asortymentu ustalonych, np. na podstawie grup, cech, działów sprzedaży itp.;
  • podłączanie do dokumentu sprzedaży dodatkowych kosztów pochodzących z rozchodu wewnętrznego;
  • kumulowanie identycznych pozycji podczas wystawiania dokumentu;
  • przypisywanie dowolnych komunikatów zdefiniowanych przez użytkownika dla klienta/asortymentu i wyświetlanie ich podczas wystawiania dokumentów;
  • automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu z możliwością wymuszania unikalności numerów partii;
  • zakup i sprzedaż ze wskazanych dostaw (partii) wraz z możliwością rezerwacji wybranych dostaw w dokumentach;
  • możliwość ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności;
  • możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach;
  • rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
  • możliwość rejestrowania partii asortymentu na niewykonanej inwentaryzacji pod rozchody wynikające z niedoborów;
  • wydawanie asortymentu według HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności);
  • korekta kosztu dostaw przydatna do rozliczania kosztów ubocznych zakupu, m.in. cła, kosztów transportu;
  • oznaczanie pozycji zamówień jako gotowych do realizacji pozycji z kontrolą fakturowania tylko tych zamówień, które mają wszystkie pozycje gotowe do realizacji;
  • możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem;
  • seryjna realizacja zamówień od klientów – możliwość jednoczesnego wystawiania zaplanowanych dokumentów realizujących wiele zaznaczonych zamówień od klientów, włącznie z wydrukiem i fiskalizacją;
  • widok roboczy „Asortyment na zamówieniach” do obsługi pozycji zamówienia;
  • widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
  • minimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta;
  • kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień;
  • kompletowanie zamówień, czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia;
  • raport „Dostawy przeterminowane” prezentujący asortyment po dacie ważności;
  • realizacja zamówień od klientów w przesunięcia międzymagazynowe;
  • definiowanie wyrażeń użytkownika podczas generowania pliku JPK_V7 dla biura rachunkowego;
  • zaawansowane metody numeracji dokumentów i partii asortymentu;
  • rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
  • możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
  • rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
  • kompensaty wielowalutowe;
  • sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami;
  • pakiet e-Commerce: opodatkowanie sprzedaży transgranicznej dla konsumentów, w tym obsługa sprzedaży w procedurze OSS;
  • klasyfikatory asortymentu umożliwiające organizowanie drzewiastej struktury asortymentu oraz filtrowanie go w kartotece i na listach, a także filtrowanie wyników raportów oraz list dokumentów.
Dowiedz się więcej

Gestor Nexo

Przeznaczenie

Gestor Nexo to program do kompleksoo wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami i zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, dzięki czemu zapewnia większą wydajność oraz efektywność pracy.

Kupując, zyskujesz

System Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie oraz negocjowanie ofert i prowadzenie korespondencji mailowej bądź zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa także w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw oraz wszystkich reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki niemu można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.

  • przechowywanie oraz proste i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie oraz wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
  • dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf) – limit 1000 załączników;
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

W tym obsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja);
  • rejestr czynności przetwarzania.
Dowiedz się więcej

Gestor Nexo Pro

Przeznaczenie

Gestor Nexo Pro to rozszerzona wersja systemu zarządzania relacjami z klientami, wzbogacona o wiele dodatkowych rozwiązań. Zawiera dodatkowo wiele rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb przedsiębiorstwa (tworzenie rozszerzeń oraz dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).

Kupując, zyskujesz

Oprogramowanie umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie oraz negocjowanie ofert, a także prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa także w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe). Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw oraz wszystkich reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki niemu można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty. Kolejny moduł Umowy z klientami pozwala gromadzić oraz przechowywać w jednym miejscu umowy zarówno ze swoimi klientami, jak i te dotyczące firmy (takie jak prąd, gaz, różnego rodzaju przeglądy). W ramach umów jest możliwość planowania automatycznego, cyklicznego wystawiane dokumentów oraz dodawania przypomnień w formie akcji automatycznych (np. o kończącej się umowie). 

 Gestor nexo PRO jest bardzo ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów oraz asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

  • przechowywanie oraz proste i  łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie oraz wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, w tym rownież wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie oraz wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie oraz wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie oraz wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych, zleceniach serwisowych oraz umowach z klientami;
  • dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Dodatkowa funksjonalność dostępna w wersji PRO:

  • Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
  • oferty wielowariantowe;
  • dedykowany moduł do zarządzania umowami z klientami (elektroniczna ewidencja);
  • tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
  • zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment, zlecenia serwisowe, umowy z klientami);
  • wydruki własne;
  • raporty własne;
  • flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
  • dedykowane widoki w modułach;
  • definiowanie własnych ról użytkowników;
  • definiowanie oddziałów;
  • definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
  • obsługa zamienników asortymentu;
  • biblioteka załączników (powyżej 1000 załączników);
  • pełny ślad rewizyjny – szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie zmian dokonywanych na dokumentach oraz zleceniach serwisowych;
  • klasyfikatory asortymentu umożliwiające organizowanie drzewiastej struktury asortymentu oraz filtrowanie go w kartotece i na listach, a także filtrowanie wyników raportów oraz list dokumentów.
Dowiedz się więcej

Masz pytania

lub chcesz podjąć współpracę?

Skontaktuj się z nami

lub zadzwoń / napisz bezpośrednio:

(71) 70-73-218 / 696-522-333 / info@nowalu.pl